Veel gestelde vragen


Hoe kan ik Herbalife producten bestellen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Met welke koerrier werken jullie?
Hoe lang duurt de verzending?
Wordt mijn bestelling anoniem verzonden?
Wat gebeurt er met mijn pakje als ik niet thuis ben?
Waar kan ik mijn pakje laten leveren?
Kan ik bestellen zonder een account te maken?
Hoe bestel ik voor een tweede keer bij Herba België?
Hoe kan ik betalen?
Ik heb met Creditcard betaald en er verschijnt eLime?


Is Herbalife volledig natuurlijk en veilig?
Is Herbalife een proteïne drank?
Zijn de vitamine-doseringen van de herbalife voeding niet te hoog?
Bevat het Herbalife programma voldoende vezels?
Is Herbalife schadelijk?
Hoe is het mogelijk dat je met een en hetzelfde product de Herbalife Formule 1, kunt aankomen en afslanken?


Is er begeleiding voorzien bij mijn Herbalife programma?


Hoe kan ik jullie contacteren?
Wie heeft de website ontwikkeld?


Bestellen / Verzenden

Hoe kan ik Herbalife producten bestellen?

U kan uw bestelling bij Herba België plaatsen via telefoon, e-mail of via onze website.
Betalen kan met kredietkaart (Visa, Mastercard), PayPal, Bancontant / Mister Cash, Bitcoin of overschrijving (vooruitbetaling).

Daarnaast volgt Herba België ook de wetgeving voor consumenten. De consument heeft, binnen de zeven werkdagen, het recht om van zijn aankoop af te zien, op voorwaarde dat hij de verkoper hiervan schriftelijk, via e-mail of telefonisch op de hoogte brengt en de bestelling in zijn originele staat kan terugsturen.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Moet ik verzendkosten betalen?

Tot 1 juli 2019 loopt er een evalutieperiode waarbij u geen verzendkosten moet betalen.
Wanneer deze evaluatieperiode goed verloopt, worden verzendingen permanent gratis. We houden je uiteraard op de hoogte!

 

Met welke koerrier werken jullie?

Alle pakjes worden door bpost verwerkt en afgeleverd.

 

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

Hoe lang duurt de verzending?

Zodra we je betaling ontvangen hebben, maken we je pakketje klaar. Daags nadien verzenden we je pakket per post en krijgt je hiervan een bevestiging via e-mail. 
Bestellingen worden bpost afgehandeld. Deze pakketten worden 1 à 2 dagen na verzending bij u thuis afgeleverd.

Je kan je pakket volgen via de website van bPost. Wij bezorgen de URL hiervoor in de bevestigingsmail zodat je steeds perfect kan opvolgen waar je pakket zich bevindt.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Wordt mijn bestelling anoniem verzonden?

Indien je dat wenst, kan je je bestelling anoniem laten verzenden in een hoogwaardige en anonieme verpakking. Hygiënisch en opgevuld met milieuvriendelijke opvulling. De afzender is dan niet Herba België maar eLime.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Wat gebeurt er met mijn pakje als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, wordt je pakje naar het dichtstbijzijnde postpunt of postkantoor gebracht. In je brievenbus krijg je ook een briefje met de meding waar het pakje opgehaald kan worden.
Op het briefje staan er ook instructies waarmee je je voorkeuren kunt aanpassen. Zo kan je vragne om bij volgende leveringen het pakje onder het afdak aan het tuinhuis te leggen.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Waar kan ik mijn pakje laten leveren?

Je kan je pakje thuis of op het werk laten leveren, maar je kan het pakje ook meteen laten afleveren op een postkantoor, postpunt, cubee automaat of een dagbladhandel in uw buurt (kariboo! spot).

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Kan ik bestellen zonder een account te maken?

Ja dat kan.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Hoe bestel ik voor een tweede keer bij Herba België?

Zeer eenvoudig. Als je bij je vorige bestelling een account maakte kan je inloggen met je gebruikersnaam en paswoord kan je meteen voor een 2e keer bestellen, zonder opnieuw al je gegevens te moeten invoeren.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met Bancontact / Mister cash, Credietkaart (Visa, Mastercard), Paypal, Bitcoin, onder Rembours met Bitcoin en via een klassieke overschrijving.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

Ik heb met Creditcard betaald en er verschijnt eLime / Mollie?

Dat klopt. Deze website is ontwikkeld door eLime. eLime heeft er voor gezorgd dat het mogelijk is om online te betalen op deze website.
Mollie is de betaalprovider die de betalingen verwerkt.

terug naar categorie Bestellen / Verzenden

 

 

Voeding en veiligheid

Is Herbalife volledig natuurlijk en veilig?

Aangezien de verpakkingen van de Herbalife producten voldoen aan de etiketteringswet, wordt alles wat in het product zit ook op het etiket vermeld.

Je kan als consument dus alle nodige en correcte informatie en E-nummers op het etiket terugvinden.

Daarnaast is het ook zo dat alle Herbalife producten voldoen aan alle nationale en plaatselijke wetten en regels. Alle Herbalife producten zijn goedgekeurd voor verkoop en worden in België reeds meer dan 10 jaar verkocht.

terug naar categorie Voeding en veiligheid

 

Is Herbalife een proteïne drank?

Neen. Het programma levert tenminste 1000 calorieen per dag en voorziet het lichaam van uitgebalanceerde voedingsstoffen, zodat je effectief en veilig gewicht kan verliezen, en wat minstens zo belangrijk is, je kan het gewicht beter onder controle houden. Proteine-drank diëten verlagen de calorie-inname zodanig (tot minder dan 500 per dag), dat je letterlijk honger lijdt om gewicht te verliezen. Ze zijn op lange termijn eerder ongezond, en hebben minder dan 20% kans op slagen.

terug naar categorie Voeding en veiligheid

 

Zijn de vitaminedoseringen van de herbalife voeding niet te hoog?

Studies wijzen uit dat met het gebruik van Herbalife producten geen ophoping van vitaminen en mineralen plaatsvindt. Bij het samenstellen van de Herbalife producten werd er speciaal op gelet dat de vitamine-A dosering veilig is en nooit tot opeenhoping kan leiden, zelfs wanneer het gebruikt zou worden in combinatie met een vitaminerijk afslanken.

terug naar categorie Voeding en veiligheid

 

Bevat het Herbalife programma voldoende vezels?

Ja, als je het advies opvolgt, zorgt het programma voor voldoende vezels (ongeveer 25 gram per dag). Dit is meer dan de hoeveelheid die je aantreft in ons hedendaagse voedingspatroon. De Herbalife voeding bevat de dosering die wordt aanbevolen door gezondheidsautoriteiten over de hele wereld.

terug naar categorie Voeding en veiligheid

 

Is Herbalife schadelijk?

Herbalife heeft een Internationale adviesraad voor voeding die alle producten test en onderzoekt en voortdurend rapporteert over de resultaten die worden ingezonden door gebruikers en distributeurs.

Daarnaast is het ook zo dat alle Herbalife producten voldoen aan alle nationale en plaatselijke wetten en regels. Alle Herbalife producten zijn goedgekeurd voor verkoop en worden in België reeds meer dan 20 jaar verkocht.

terug naar categorie Voeding en veiligheid

 

Hoe is het mogelijk dat je met een en hetzelfde product de Herbalife Formule 1, kunt aankomen en afslanken?

Herbalife Formule 1 is inderdaad te gebruiken om aan te komen of af te slanken. Formule 1 is uitgebalanceerde voeding met weinig Kcal. en veel voedingsstoffen. Om aan te komen gebruikt u F 1 op een andere manier, namelijk als extra bij uw gewone maaltijd, daarwaar bij een afslankdieet u net een maaltijd vervangt.

terug naar categorie Voeding en veiligheid

 

 

Advies

Is er begeleiding voorzien bij mijn Herbalife programma?

Bij elk besteld product is, indien je dit wenst, vrijblijvende begeleiding voorzien. Je kan ons trouwens ook steeds zelf contacteren via info@herba-belgie.be voor vragen omtrent je programma.

Je gegevens worden uiteraard steeds vertrouwelijk behandeld zonder verdere verplichtingen.

terug naar categorie Advies

 

 

Praktisch

Hoe kan ik jullie contacteren?

Herba Belgie
Onafhankelijk Herbalife Distributeur
Warandestraat 102
B-9810 Nazareth
België

Telefoon: +32 (0)9 335 40 37 (na 17u)

U kunt ons ook via contacteren via onze contact pagina.

BTW – nummer: BE 0812 394 103

Bankgegevens:
Bank: BNP Paribas - Fortis
Rek. nr: IBAN: BE54 0014 8405 1597
BIC / SWIFT code: GEBA BE BB

info@herba-belgie.be
http://www.herba-belgie.be

terug naar categorie Praktisch

 

Wie heeft de website ontwikkeld?

Onze website is ontwikkeld door eLime. Een bedrijf dat zich specialiseert in het optimaliseren van de conversieratio van online shops.

terug naar categorie Praktisch