5 tips voor wie zijn ontbijt overslaat

15 juni 2015 - 21:13 Gezond Ontbijten

Als u uw ontbijt vaak overslaat, probeer dan deze kleine stappen naar goede ontbijtgewoonten. Volg onze vijf tips om u te helpen stoppen met het overslaan van uw ontbijt!

Begin klein en licht

Maak van ontbijten een gewoonte door te beginnen met kleine porties die makkelijk verteerbaar zijn en vol met voedingsstoffen zitten. Probeer eens een proteïne shake met fruit, of een lepel magere kwark of een hardgekookt ei met een stukje fruit er bij.

Verdeel de maaltijd in kleinere snacks

U hoeft niet in één keer en volledige maaltijd te eten. Nip gedurende de morgen aan uw shake of neem eerst uw kwark of een ei en een uurtje later uw fruit.

Sta 15 minuten eerder op

's ochtends 15 minuten extra kunnen een groot verschil maken voor degenen die altijd haastig de deur uit gaan. U heeft niet alleen tijd iets snel klaar te maken, maar u geeft uw systeem ook de kans om wakker te worden.

Eet wat u lekker vindt

Er is geen regel die voorschrijft dat u speciale 'ontbijtvoeding' in de ochtend moet eten. Een paar hapjes kip die over waren of roergebakken groenten zijn ook goed!

Ga niet voor een koffie met een 'zoet broodje'

Veel mensen zijn niet van mening dat ze echt ontbijten las ze alleen maar 'een koffie en een broodje' bij de bakker halen. Maar zo'n onschuldig uitziende croissants of boterkoeken zijn caloriebommen die 6 theelepels vet bevatten en bijna geen proteïnes.

Ga voor het Herbalife ontbijt

Herbalife's evenwichtige ontbijt is makkelijk klaar te maken, smaakt heerlijk en zit boordevol essentiële voedingstoffen. Het is een voedzaam en gemakkelijk alternatief als u krap in tijd zit.

  1. Een F1 shake is een eenvoudige, lekkere en makkelijk klaar te maken maaltijd
  2. Verfris uzelf met een instant theedrank
  3. Les uw dorst met Herbal Aloë concentraat.