De logistieke dienst van herbalife werkt

08 oktober 2009 - 18:50 Herbalife

Enkele maanden geleden vertelden we u dat Herbalife de supply chain award gewonnen heeft. Kort kan gesteld worden dat alle logistieke cellen op elkaar ingewerkt zijn.

Orders worden goed verpakt

Het verpakken van een order gebeurt op een snelle en eficiënte manier. Vorig jaar heeft herbalife de volgende verbeteringen aan het verpakkingsproces doorgevoerd:

  • De kwaliteit van het karton is verbeterd, ook is er een kleine aanpassing gedaan aan de maat van de dozen waardoor de producten beter passen.
  • De proteïne bars zijn beter verpakt zodat de kans op beschadiging significant verminderd is.

Gevolg hiervan is dat het aantal beschadigde leveringen met 36% gezakt is.

Orders worden op tijd geleverd

Dankzij het uitgebreide distributiecentrum van Herbalife komt uw pakje één à twee dagen na levering toe.

De status van uw bestelling live volgen

In de loop van volgende maand gaat de Herba België shop online. In de shop zult u uw bestellingen live kunnen volgen.

Hier bedoelen we niet enkel het track & trace proces waarmee u kunt zien hoe dicht uw pakje bij de post is, maar ook kunt u live zien dat we al uw betaling ontvangen hebben of de bestelling momenteel verwerkt wordt, of dat de bestelling uiteindelijk klaar is voor verzending.

Live productvoorraad bekijken

Bij Herba België zal het mogelijk zijn om live te zien of een product al dan niet in voorraad is. Als er een product niet in voorraad is kunt u ons vragen om een mailtje te sturen als het product weer in voorraad is, zo bent u er als de eerste bij.

Natuurlijk proberen we altijd zoveel mogelijk producten in voorraad te hebben zodat u nooit lang hoeft te wachten op uw bestelling.