Herbalife product onder de loep: Herbalifeline

24 mei 2011 - 21:28 Herbalife Producten

 "Ik weet dat het goed is om verse, vette vis te eten, maar ik vind het lastig om dat ten minste tweemaal per week te doen!"

Onverzadigd vet ook wel ‘goede vetten’ genoemd, zitten in levensmiddelen zoals olijf- en koolzaadolie, avocado, vette vis, noten en zaden. Omega-3 en omega-6 zijn twee onverzadigde vetten die essentieel zijn voor uw lichaam en die uit voeding moeten worden gehaald omdat het lichaam ze niet zelf kan produceren.

Uit onderzoek is gebleken dat veel mensen in het Westen te weinig omega-3-vetzuren eten. Omega-3-vetzuren worden “essentieel” genoemd omdat het menselijk lichaam ze niet kan produceren – ze moeten uit etenswaren komen, zoals uit vette vis, lijnzaadolie, fruit en groenten.

Onderzoek Westers dieet

Uit onderzoek is gebleken dat veel mensen in het Westen te weinig omega-3-vetzuren eten. Omega-3-vetzuren worden "essentieel" genoemd omdat het menselijk lichaam ze niet kan produceren - ze moeten uit etenswaren komen, zoals uit vette vis, lijnzaadolie, fruit en groenten.

Herbalife heeft een Omega-3 supplement met DHA en EPA Omega 3 vetzuren voor het welzijn van uw hart; Herbalifeline. Als het niet lukt om twee tot drie keer per week vette vis te eten, of als u niet van vis houdt, dan is Herbalifeline een goede oplossing uw dieet aan te vullen met een omega-3-voedingssupplement.

Waarom Omega vetzuren

We hebben deze Omega-3 vetzuren nodig voor het welzijn van het hart, hersenen en een goede functie van de ogen, huid, gewrichten. Daarnaast kunnen de vetzuren zorgen voor glanzend haar en helpen ze het immuunsysteem te versterken. Het is belangrijk om een balans te behouden tussen omega-3- en omega-6-vetzuren. Ze werken samen om het lichaam goed te laten functioneren, met name voor de energiebalans. Maar omdat omega-6 vaker voorkomt in voeding (in groente), vergeleken met omega-3 dat met name in vette vis zit, is het voor de meeste mensen belangrijker om Omega-3 vetzuren aan te vullen.

Omega-3-vetzuren bieden veel voordelen. Ze staan bekend om het ondersteunen van het welzijn van het hart, als ze gecombineerd worden met:

  • Een uitgebalanceerd en gevarieerd eetpatroon
  • Regelmatige beweging
  • Veel water (liefst 2 liter per dag)
  • Beperkt gebruik van zout en verzadigde vetten
  • Niet roken